2015. április 2., csütörtök

22.Fejezet:Újra akcióban.

Arra ébredtem, hogy Tate kelteget.
-Mi az Tate?!-Kérdeztem mérgesen, de halkan.
-Au eltűnt.-Válaszolt helyette Nyesi ugyan olyan halkan.
-Lehet hogy csak hazament.
-Nem hinném. Tegnap este még Karom mellett aludt el.
-Értem, rendben. Akkor induljunk. Keressük meg.
-Várj. Még keltsük fel Star-t. Lehet, hogy szükségünk lesz az ő segítségére is.-Ajánlotta Nyesi.
-Bízzátok csak rám.-Indult meg Tate, a Csonti hasán alvó Star felé.
-Star, ébredj!-Kezdte el bökdösni, de Star csak mormogott, majd megfordult.-Star, ébredj!-Bökte meg erősebben.
-Mi van már?!-Pattant fel dühösen, hangosan morogva.
-Ne ordíts!-Csitítottuk, mire abbahagyta a morgást.-Nos?! Mi volt olyan fontos, hogy felébresszetek?!-Panaszkodott tovább.
-Au eltűnt. Megint.-Válaszoltam Tate helyett.
-Akkor azt hiszem, tudom, hogy mit terveztek. Ne keltsük fel a többieket?
-Ne. Négyen simán megtaláljuk. Menjünk!-Indult ki a barlangból Nyesi. Kicsit félve néztem vissza azért Jázminra, meg a kicsikre. Bele se mertem gondolni, mit fog csinálni velem Jázmin, ha megtalál. Főképp amilyen felelőtlenül otthagyom öt a picikkel.
-John, gyere már! Ne aggódj, semmi bajuk nem lesz.-Unszolt Star.
-Oké. Menjünk.-Indultam a többiek után. Elősször Au házához mentünk el, ahol elég erős volt a szaga.
-Nemrég járhatott itt.-Mondta Nyesi.
-Mondtam. Lehet, hogy csak hazajött pár dologért....-Kezdtem bele, de Valaki közbevágott.
-Nem, nem hiszem.-Szólalt meg valaki. A hang irányába néztünk, és megláttuk Roart.
-Honnan tudod?-Kérdezte Tate.
-Láttam, ahogy arra megy.-Bökött az orrával a tenger felé.
-"sóhaj"Maradjatok itt. Megyek, megkeresem.-Mondtam, majd választ sem várva megindultam. Öt percet ha repültem, és egy sziklán nekem háttal megláttam Au-t. Leszálltam mögötte, mire megrezzent.
-Hát te itt? Mit csinálsz?
- Öhm....-Nézett lassan hátra - Szia John, mizu?-Vigyorgott ijedten. Valamit rejteget a farka alatt.
- Mit csinálsz?-Húztam össze a szemem, és megpróbáltam mögé nézni, de folyton forgolódott. Most már biztos, hogy rejteget valamit.
- Hát.. izééé... én csak.... -Szabadkozott, miközben továbbra is forgolódott.
- Auróra!-Csattantam fel, és mérgesen néztem a szeme közé.
- Jó oké, tessék, itt van!-Dobott elém mérgében egy papírt. Már első nézésre láttam rajta, hogy egy térkép. A végén pedig egy nagy, és szépen látható X volt.
- Kincses térkép?-Emeltem meg a szemöldököm, majd visszaváltozva emberré, a kezembe vettem.
- Olyasmi.....
- Mire kell ez neked? És hol hagytad a többieket? Kincs keresésre nem csapattal szokás indulni?-Néztem rá sokat sejtően, és kissé morcosan.
- Figyelj, ez most nem egy sima kincs keresés. Ez az én ügyem.
- Aham.... akkor remélem tudod, hogy kelet -Mutattam egy irányba - arra van. Nem amarra. - néztem az ellenkező irányba, amerre épp indulni készült.
- Tudom merre van kelet! -Védekezett.-Csak azt nem tudom a térképen hol vannak az égtájak.
- Nah jó, segítek neked, oké?
- De...!
- Hívom a többieket és mehetünk is!
- Mi??? Ne, nem hívhatod a többieket!-Ijedt meg.
- Miért nem?-Néztem vissza éjfúria szemekkel.
- Azért mert ők nem tudhatnak róla....... Karom nagyon megharagudna rám.......... - nézett rám könyörgőn. Látszott rajta, hogy tényleg félt.
- Oké... akkor csak párat hozok. Maradj itt és jövünk!-Mondtam, majd éjfúriaként a számba kapva a térképet, megindultam a többiek felé. Továbbra is ott álltak Au házánál, majd mikor leszálltam, rögtön megszólalt Star.
-Mi az a papírdarab? És hol van Auróra?!-Kérdezte értetlenkedve.
-Ez egy térkép.-Raktam a földre a térképet.-Egykincsestérkép.
-Egy kincses térkép?-Csillant fel rögtön Star és Roar szeme. Nyesi és Tate sokat sejtően egymásra néztek, majd végül, mivel nem volt semmi dolguk, bólintottak.
-Rendben, akkor induljunk vissza Aurórához.-Vettem a számba újra a térképet, majd elindultunk. Hamarosan megjelentünk ugyan azon a sziklán, ahol Au volt.
-Nah, megjött a bagázs?-Mérgelődött.
-Meg bizony!-Kacsintott rá lelkesen Star.
-Miért vagy ilyen ellenséges?-Kérdezte Nyesi azt, amit én sejtettem.
-Áh mindegy…-Enyhült meg.-Bocsi. Nah, menjünk.-Mondta, mire kinövesztettem a szárnyaim, majd megnéztem a térképet, majd kelet felé mutatva felrepültünk.
-Nah?-Nézett rám rögtön Au, majd orrával a térképre bökött.
-Mi na?-Néztem rá értetlenül.
-Mikor érünk oda?-Kérdezte sürgetőn.
-Még csak most indultunk.-Mordult fel Tate.
-Nekem máris fáj a szárnyam.-Kezdett el nyafogni Nyesi is. Remélem ez nem fog így menni.
-Srácok…-Kezdte volna Star, de Au belevágott a szavába.
-De komolyan, mennyit kell még mennünk?-Tette fel újra a kérdést.
-Még elég sokat Au!-Válaszoltam fáradtan. Még mindig nem voltam teljesen magamnál.
-Srácok!-Mondta kicsit hangosabban Star.
-Mi az?-Néztünk rá mindannyian.
-Pisilnem kéne.-Mondta kérlelőn, közben vigyorogva.
-Miért nem mentél el otthon?-Néztünk rá mérgesen.
-Mert nem tudtam, hogy ilyen hosszú útra megyünk!-Nyavalygott.
-Jól van, jól van, szálljunk ott le!-Mutatott egy apró szigetre Tate. Miközben mindenki elkezdte rendbe kapni magát, én odamentem Aurórához
-Figyelj Au.-Kezdtem el halkan.-Mihez vezet ez a térkép?-Tettem fel rosszat sejtve a kérdést, amely ott motoszkált a fejemben.
-Hát, öhm, miért kérded?-Kérdezte zavartan.
-Ezért.-Mutattam oda neki a térkép hátulján levő„A kék halál átka” feliratot.
-Hátöhm…
-Auróra!-Emeltem fel fenyegetően a mutatóujjamat.
-Útközben el fogom mesélni, ígérem!-Ígérte meg végül.
-Jól van.-Mondtam, majd elkezdtem én is rendbe szedni magam.

-Jázmin-


- Hol van mindenki?-Hallottam Karom hangját, mire kicsit kinyitottam a szemem.
- Mi történt?-Hallottam meg Csonti mogorva hangját aztán.
- Eltűntek a többiek.-Hallottam ásítani Szikrát, majd kis idő múlva megint felordított.-A többiek eltűntek??
- Se Au, se Star....-Kezdte Karom.
- Se Nyesi, se Tate.... -Folytatta Csonti.
- Pontosan. - helyeselt Karom, mire felemeltem a fejem.
- Hé, és John hol van?-Néztem én is körbe, és félve vettem észre, hogy ő sincs itt. Ránéztem a kicsikre, akik továbbra is összebújva aludtak.Majd megláttam, hogy Szikra odamegy Villámhoz, és óvatosan felébreszti.
- Mi az?-Nézett rá álmosan.
- Anyukád hol van? És a tesód??-Kérdezte meglepetten, amikor észrevette, hogy Roar sincs meg.
- Ja, hogy ők? Hát Anya már jó korán elment, pár percre rá Roar azt mondta elmegy mert éhes, aztán Johnék észrevették, hogy eltűntek és utánuk mentek.
- És neked nem is volt furcsa??-Ütötte Karom vállba.
- Áú! Miért lett volna az? Anya mindig elmászkál!-Mérgelődött.
- Aztán bajba sodri magát!-Motyogta Nátán.
- Ne fokozd a hangulatot!-Szólta le Csonti.
- Na jól van sárkányok, nyugodjunk meg!-Mondta Szikra, mire felálltam a kicsiktől.
- Jól mondja a Tájfumeráng! Menjünk utánuk!-Vetettem fel az ötletet.
- Mi? Én nem ezt mondtam!-Hőkölt hátra.
- Hát pedig... -Nézett rá Karom határozottan.
- Na jól van! Nem mintha nem lenne elég izgalom az életünkben!-Morgolódott tovább Csonti és a kijárat felé vettük az irányt.
- Ejj, Au mennyit szökik... -Mondta Szikra viccelődve, mire felnevettünk. Kivéve Karom. Biztos nagyon aggódik Au-ért.
-Jajj! Jut eszembe!-Mondtam, majd odaszaladtam Villámhoz.-Villám, légy szíves vigyáznál Annával együtt a kicsikre?-Kérdeztem, mire rögtön felpattant, és felcsillant a szeme.
-Igen! Vigyázunk rájuk!-Ígérte meg, mire kicsit megnyugodtam. Hogy lehet John ilyen felelőtlen?!
-John!!!-Ordítottam mérgesen, félhangosan, miközben kirohantam a barlangból, és felrepültem, a többiek meg pár perc múlva sikeresen beértek, mert hirtelen érte őket a kirohanásom.

-John-

Már repültünk egy ideje, miközben Star folyamatosan, megállás nélkül nyafogott.
- Meddig megyünk méééég??-Nyavalygott már vagy ötödjére az utóbbi tíz percben.
- Érezd a hosszú utat...-Hallottam Nyesi sóhajtását.
- Érezzük.-Szóltam oda neki, miközben próbáltam a helyes irányba forgatni a térképet, mert Au majdnem kiütötte a kezemből.
- Csak azt ne mondd, hogy eltévedtünk.-Szólt aztán vissza.
- Nem, tudom én, hogy merre megyünk!-Feleltem idegesen.
- Azért ne harapd már le a fejem!-Mérgelődött ő is.
- Nyugi Béby!-Hallottam Tate hangját.-Te csak érezd jól magad! Majd úgyis megoldjuk.-Fejezte be mondandóját, majd berepült mellém.
-De ugye tényleg nem tévedtünk el?-Súgta oda nekem.
-Nem, nem tévedtünk el, csak valaki...-Vetettem szúrós pillantást Au felé.-...miatt majdnem kiesett a kezemből a térkép.
-Értem, és mikor fo...-Kezdte volna, de belevágtam a szavába.
-Nem, nem tudom, hogy mikor fogunk odaérni.-Mérgelődtem.
-Oké, oké. Mi bajod?
-Nincsen semmi bajom!-Mondtam, mire olyan "hiába hazudsz"szemekkel nézett rám.-Jó rendben. Csak kicsit feszült vagyok. Egyrészt azért, mert még mindig fáradt vagyok, másrészt pedig féltem a kicsiket. Tudom, hogy ott van velük Jázmin, de bármi történhet velük.
-Tudom mit érzel. Én is ugyan ezt éreztem Villámnál. De ne aggódj. Tényleg nem fog bajuk esni.-Szólalt meg nyugtatóan Au, mire rámosolyogtam. Lehet, hogy tényleg igazuk van, és feleslegesen aggódom.
-Nah? Mikor leszünk ott?-Kérdezte, mire sóhajtottam, majd ránéztem a térképre.
-Ha szerencsénk van körül-belül hat-hét óra múlva.-Mondtam, mire mindenki feljajdult.
-És mi van, ha nincs szerencsénk?-Kérdezte egyszer csak Nyesi, mire értetlenül néztem rá.
-Már miért ne lenne? Jól haladunk!-Mondtam, mire hirtelen ijedt fejet vágott, és orrával előre mutatott. Én is előre néztem.
-Ó, anyám.-Ijedtem meg én is, de nem volt időnk reagálni. Egyenesen belerepültünk egy viharba. Hirtelen nem tudtunk mit tenni, hol eltávolodtunk egymás közeléből, hol egymásnak ütköztünk, a nagy szél miatt. Aztán hirtelen Nyesi mindannyiunkat körbezárt a szárnyával, a következő pillanatban pedig becsapódtunk valahova. Aztán kitárultak Nyesi szárnyai, mi meg óvatosan, hogy ne sértsük fel a szárnyát, kimásztunk. Egy grandiózus barlangban voltunk.
-Ez miféle hely lehet?-Tette fel a kérdést Star, amely mindannyiunk fejében benne volt.
-Nem tudom. A térkép szerint itt nem kéne lenni egy szigetnek sem, csak három kiló méterre.
-Akkor lehet, hogy direkt nem rajzolták rá.
-Nos, ameddig el nem múlik a vihar, addig felfedezhetnénk.-Ajánlottam.
-Nem rossz ötlet!-Mondta Star,izgalomtól felcsillanó szemekkel.
-Akkor menjünk!-Hajtogattam össze a térképet, és raktam el. Elindultunk a belseje felé, majd kis idő múlva hirtelen minden elsötétült. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése